Contact, retour, garantie of niet tevreden?
Wil je contact of heb je een garantie geval?
Vul het onderstaande formulier in “Klantenservice”
Wil je iets retour sturen of ben je niet tevreden?
Vul het onderstaande formulier “Retouren” in.
Na ontvangst van je bericht nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om je verder te helpen.
Wij stellen je graag tevreden als klant. Wij houden van tevreden klanten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te mailen van het contact formulier. Je kunt ook altijd een mail sturen naar service@365brillen.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via service@365brillen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Uitzondering maatwerk
De brillenglazen die je via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt volgens de door je ingevoerde specificaties. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Wil je gebruik maken van de 180 dagen niet goed geld terug garantie?
Bij 365 brillen hanteren wij een niet goed/geld terug garantie.
Graag leggen wij uit wat deze garantie precies inhoudt:
Vooropgesteld lossen wij je probleem graag voor je op. We nemen contact met je op en bespreken je probleem. Samen vinden we een oplossing. Graag laten we je kijken door een hele fijne bril. Een oplossing waar je tevreden mee bent is ons streven. Komen we er niet uit dan kun je je geld terug krijgen. Wij verwachten dan een onbeschadigd product in etui retour. De overige geleverde artikelen mag je houden.
Wat verstaan wij onder de niet goed / geld terug garantie:
De bril is niet conform recept is gemaakt. Net als iedere brillenwinkel hanteren ook wij internationale toleranties voor brillenglazen en deze wordt ook toegepast in onze productie. Dit betekent dat de gemeten waardes binnen de normen kunnen afwijken.
Wat verstaan wij niet onder de niet goed / geld terug garantie?
Onze brillenglazen zijn altijd op maat gemaakt. Toch zoeken we altijd een oplossing om jou als klant tevreden te stellen.
Je hebt spijt van je montuurkeuze. Neem contact met ons op. We helpen je met een oplossing.
Het montuur zit niet lekker. Neem contact met ons op. We helpen je met een oplossing.
Je kijkt niet lekker met je bril. Neem contact met ons op. We helpen je met een oplossing.
Je kunt niet wennen aan multifocale glazen. Neem contact met ons op. We helpen je met een oplossing.
Mijn probleem staat hier niet tussen. Neem contact met ons op. We helpen je met een oplossing.